عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

سلام

سلام بر همه عاشق های عالم

درد عشق خیلی سخته

بعدا میام

ما که رفتیم

ما که رفتیم ولی یادت باشه دیوونه بودیم

                                      واسه تو یی عمر اسیر، تو کنج این خونه بودیم

ما که رفتیم تو بمون به هر کی که دوسش داری

                                              با اونی که پنهونی سر روی شونش می ذاری

ما که رفتیم ولی این رسم وفا داری نبود

                                            قصه چشمای تو واسه ما تکراری نبود

 

دیگه دوست ندارم

سلام کسی که تو دلم درخشید                       من دیگه دوستت ندارم ببخشید

بهتره که نپرسی علتش رو                           چون که خودت نداری فرصتش رو

بهتره این نامه آخر باشه                             فکر کنم این واسه ما بهتر باشه

من واسه کسی که دوس ندارم                      نمی تونم شاخه گل بیارم

 نمی تونم صداش کنم عزیزم                        روزای خوبمو به پاش بریزم

بین تو و اون روزا کلی فرقه                        تو آسمونت پر رعد و برقه

نه مهربونی، نه واسم می خندی                    هر دری رو می زنم می بندی

کو اون همه شعرای عاشقونه                      کی بود بهم می گفت سلام بهونه

نه، صحبت از سلام بهونه ای نیس                پرنده اینجاس، ولی دونه ای نیس

خواستی فقط صاحب یی قفس شی                  بری و با دیگری همنفس شی

خواستی بگی میشه تو دام بیفتم                    بهدش بگی دیدی بهت نگفتم

از چشم من افتادی نازنینم                           دوس ندام دیگه تو رو ببینم

اون کسی که دم می زد از حسادت               اگه  بمیرم  نمیاد   عیادت

منم میخوام اتمام حجت کنم                          خیال هر دومونو راحت کنم

اگه دلت همین الان بشکنه                          بهتر از آوارگی های منه

من کسی رو می خوام که عاشق باشه           اول و آخرش شقایق باشه

غم تنهایی

از خود گذشتم تا که تو از پیچ وخمها بگذری

لب بستم از گلایه تو از سر غمها بگذری گوشه گرفتم تا که تو با دنیا دم ساز بشی

پایان گرفتم تا که تو دوباره آغاز بشی درد من بودی وهمدرد نبودی راهه من بودی و همراه نبودی

غم من بودی تو غمخوار نبودی عشق من بودی وفادار نبودی

 

اشک شدم در پشت برکه غصه ها پنهون شدم

                                          هر چه گشتم در این شهر نبود اهل دلی که بداند غم دلتنگی و تنهائی من

 

اگر

اگر عشق نبود ؛ به کدامین بهانه میگریستیم و میخندیدیم؟

تنهایی

تنها تر از همیشه
جام می ام تهی ست
جام غمم پر است .
وز جام دل مپرس
کاین جام را
به سنگ صبوری شکسته ام.

نفرین

نفرین بر تو(sh) باد ای ویرانگر زندگی من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بودنم تو را برگی بود
در شلوغی شاخسار یک درخت
و نبودنم برگی است
که چرخ زنان
روی فراموشی پاییز تنت گم خواهد شد
!بدرود
برای آخرین بار بر آواز گیجت بوسه می زنم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تعریف زندگی

زندگی دشت غم است و دنیا غروب آرزوها

                                                        زندگی سرگذشت ، در گذشت آرزوهاست