عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

عشقت نمیره از سرم!!!!!

تو با منی هرجا برم  

مهر تو بند جونمه 

عشقت نمیره از سرم 

 تو پوست و استخونمه 

یکدم اگه نبینمت  

یه دنیا دلتنگت میشم 

نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم 

واست دلم واست تنم   واست تمام زندگیم 

از تو دوباره من شدم  با تو تموم شد خستگیم 

نم نم بارون چشام  

گواه عشق پاکمه 

همنفس قسمت من 

 دوست دارم یه عالمه 

قشنگ ترین خاطره هام  

با تو و از تو گفتنه 

آرامش وجود من  

صدای تو شنفتنه 

تو با منی هرجا برم 

مهر تو بند جونمه 

عشقت نمیره از سرم  

تو پوست و استخونمه 

یکدم اگه نبینمت  

یه دنیا دلتنگت میشم 

نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم 

واست دلم واست تنم , واست تمام زندگیم
از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم

نظرات 1 + ارسال نظر
راحیل چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://rahijoon.blogfa.com

دنیا را هر چقدر هم که بگردی , باز هم آسمان همین رنگ است
و باز هم باید بگردی … و بگردی … و بگردی
وقتی که سرت گیج رفت , صبر می کنی … آن وقت
دنیاست که می گردد … و می گردد … و می گردد
دنیا هرچقدر هم که بگردد , باز هم آسمان همین رنگ است
پس دنیا , بگرد تا بگردیم
سلام وبلاگ زیبایی داری امیدوارم موفق باشی
خوشحال میشم به وبلاگ حقیرانه من هم بیای
اگر هم دوست داشتید با شما تبادل لینک داشته باشم
در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد