عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

تنهاترین

توی آسمون دنیا٬ هر کسی ستاره داره

چرا وقتی نوبت ماست٬ آسمون جایی نداره

واسه من ٬ واسه من تنهایی درده

درد هیچکس و نداشتن٬ هر گل پژمرده ای رو

تو کویر سینه کاشتن ٬ دیگه باور کردم این رو

که باید تنها بمونم٬ تا دم لحظه مردن شعر تنهایی بخونم

نظرات 2 + ارسال نظر
sany جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ http://zrn-p30.blogfa.com

سلام
چرا اینقدر تنها و غمگین
زندگی قشنگتر ازین حرفاست
به آینده امیدوار باش
همیشه سبز باشی

آرش جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام دوست خوبم.وبلاگ قشنگی داری.با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟اگه موافقی ما رو به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن و سپس خبرم کن.آدرس وبلاگ خودتم یادت نره بگی.
www.zavyeh.com
راستی من خودم هم از بلاگ اسکای شروع کردم:
www.arash-soft.blogsky.com
به امید دیدار شما
آرش مدیریت سایت زاویه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد