عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

فراموشی

ط¹ط´ظ‚ ط¢ط³ظ…ظˆظ†غŒ

 

باید فراموشت کنم

 

چندیست تمرین می کنم

 

من می توانم !می شود!

 

آرام تلقین می کنم

 

حالم ،نه،اصلا خوب نیست

 

تا بعد،بهتر می شود

 

فکری برای این دل آرام غمگین می کنم

 

من میپذیرم رفته ای

 

و بر نمی گردی همین

 

خود را برای درک این ،صد بار تحسین می کنم

 

کم کم زیادم می روی

 

این روزگار و رسم اوست!

 

این جمله را با تلخی اش ،صد بار تمرین می کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز. من اولین باری است که به وب شما سر می زنم. من هم تمام نوشته هاتون روخوندم . خیلی جالب بودن و قشنگ. خوشحال می شم به وب من هم سری بزنی .مرسی

مهدی جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

سلام می کنم به باد،
به بادبادک و بوسه،
به سکوت و سوال
و به گلدانی،
که خواب ِ گل ِ همیشه بهار می بیند!

سلام دوست عزیز خوبی وبلاگ زیبایی داری و از همه مهمتر مطالب زیبایی خیلی لذت بردم منم بعد از مدتهای طولانی آپدیت کردم و می خوام که ادامه بدم خوشحال می شم بهم سر بزنی و خوشحالم کنی موفق و پیروز باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد