عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

عاشق ترین عاشق

عشق . دروغ . نفرت

آخرین بار

برای آخرین بار بیا و مهربون باش
برای آخرین بار حالا که تنهائیام
خوردن به خط تکرار بیا حالا که دستات دوری طلب میکن
فاصله هار و بشکن بخاطر من اینبار
برای آخرین بار بیا با هم بخونیم
ترانه ی سکوتو شاید دیگه نتونیم
من تو خیال خامم ازت یه برکه ساختم
اما همش سرابه ثانیه هارو باختم
برای آخرین بار بهم بگو کی هستی
حباب آرزوی یا یه خیال پستی
وقت جدا ئی رسید آینه ها شکستن
اون همه عهد و پیمان به راحتی گسستن
نمیدونم بیدارم یا توی خوابو رویام حسرت با تو بودن داغ دل

طلب بخشش

مرا ببخش من به تو بد کردم و تو هم.... بگذریم حلالم کن شاید دیگر همدیگر را نبینیم
دوستدار همیشگی ات
عاشق دائمی ات
فدایت علی

جدایی

گرید به حالم
کوه و در و دشت
از این جدایی
می نالد از غم
این دل دمادم
فردا کجایی
سفر به خیر
سفر به بخیر
مسافر من
گریه نکن
گریه نکن
بخاطر من

باران می بارد امشب
دلم غم دارد امشب

زیر باران گریه کردم
شاید از فکر سفر برگردی

بار ای اشک پائیزی
مجالی نیست زین غم ها
ببار از بخت بدکارم
که من تنها شدم ، تنها